14 lutego 2016

Tajemniczy Walenty

Witam Was! W końcu wróciłam do żywych. Już dawno miałam coś tu napisać, ale od ponad tygodnia ząb tak bardzo dawał znać o swojej obecności, że całe opakowania leków przeciwbólowych nie dawały sobie rady i nie mogłam się na niczym skupić. Ale już jest ok i jestem z powrotem. A dzisiaj troszkę walentynkowo. Jakiś czas temu na forum postcrossingowym zorganizowałam wymiankę "Tajemniczy Walenty" Osoby, które się zgłosiły miały osobie wylosowanej wysłać walentynkową karteczkę wraz z upominkiem. Ja swoją paczuszkę otrzymałam w piątek dzisiaj z chęcią Wam się nią pochwalę :)

Najważniejsza rzecz wymianki - pocztówka. Jest w serduszka, bo jak wiadomo serduszka to największy symbol miłości. Na wikipedii znalazłam fajne ciekawostki na temat symbolu serca.

Najbardziej popularnym emotikonem serca jest "<3". W Unicode symbolem serca (♥) jest U+2665 i dlatego może być utworzone w HTML poprzez napisanie &#x2665; lub &#9829;.

Krzywą przypominającą swym kształtem serce, zwaną kardioidą przedstawia równanie 
(x^2 + y^2 - 1)^3 = x^2y^3 lub, we współrzędnych biegunowych, r = 1 - \sin(\theta).
źródło



Do paczuszki dołączony został także notesik z ptaszorkiem, który zmienia kolor w zależości pod jakim kątem na niego spojrzymy.


Dostałam także lustereczko z serduszkiem... "Lustereczko, lustereczko powiedz przecie kto jest ...... w świecie" (w miejsce kropek wstawcie sobie co wolicie :) )


Swojemu tajemniczemu Walentemu bardzo dziękuję, a Wam życzę Walentynek mile spędzonych czy to z miłością u boku czy w ogóle z osobami najważniejszymi. Najważniejsze żeby to był dzień z uśmiechem ;)

12 komentarzy:

  1. Ale słodka jest ta przesyłka! Kartka wymiata ❤, choć ten notesik jest równie uroczy.
    Również życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest cudowna, widziałam ją już wcześniej i bardzo mi się spodobała :)! Notesik zmieniający kolor? Bomba! Bardzo fajna ta wymiana :). Miłego dnia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza pocztówka, taka subtelna i nienachalna. Upominki również bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza pocztówka. dawno nie widziałam żadnych walentynek, ale widzę, że wydają teraz bardzo sympatyczne kartki. notes zmieniający kolor, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziutki upominek :)
    Podoba mi się ta kartka! Notesik bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pocztówka, sama słodycz jak Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przesyłka :) Święty Walenty się postarał :D Kartka i lusterko są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń