5 lutego 2016

Most Brookliński z Wielkiej Brytanii



Tak, dobrze przeczytaliście. Dostałam pocztówkę z Mostem Brooklińskim z wysłaną z Anglii. Kartka ogólnie bardzo mi się podoba, ale chyba jednak wolałabym dostawać kartki może już niekoniecznie z miast których dotyczą, ale państw już tak, chyba że z kimś się wymieniam. Ale jak już wspomniałam, kartka mi się podoba.



Jak wszyscy wiedzą, Most Brookliński znajduje się w Nowym Jorku. Łączy  Brooklyn i Manhattan, które oddziela od siebie East River. Został wybudowany w stylu neogotyckim z charakterystycznymi wysokimi łukami. Most Brookliński jest także nowojorsim celebrytą. Występuje w takich filmach jak "Idealny facet", "Jestem legendą", "Godzilla", "Seks w wielkim mieście" i innych. Most znajduje się także na teledyskach piosenkarzy jak np. u Nickelbacka w piosence "Gotta Be Somebody" czy u Lindy Clifford w piosence "Bridge Over Troubled Water"

Na pocztówce znajdowały się znaczki z Królową Elżbietą II wraz z ozdobnym datownikiem.


Tak wygląda grafika datownika

źródło
Datownik został wydany z okazji pięćsetlecia Royal Mail. Polecam przeczytać polski artykuł napisany właśnie z tej okazji, w którym można poznać historię poczty w Anglii KLIK



DANE POCZTÓWKI

Postcrossing ID GB-739728
Skąd Wielka Brytania, Anglia
W trasie 7 dni
Ilość km 1 529km












12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna pocztówka! Szczególnie ślicznie wyszło ci jej zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pocztówki z NYC, ta również jest śliczna! Bardzo ładne tło, lubię tego typu ozdoby i sama mam takie duże serducho w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducha razem mam 4, zostały po ślubie, miały dekorować ścianę za nami na weselu ostatecznie nie zostały użyte :)

      Usuń
    2. Serducha razem mam 4, zostały po ślubie, miały dekorować ścianę za nami na weselu ostatecznie nie zostały użyte :)

      Usuń
  3. Pocztówka ładna i klimatyczna, tylko tak jak mówisz szkoda, że przyszła z UK a nie US. Widzę, że zdjęcie z pocztówki jeszcze sprzed 2001 roku, ponieważ stoją wieże WTC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mam nawet identyczną kartkę! :D i prawie identyczny obraz na ścianie (też w takich kolorach :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich sytuacji, że pocztówka ma inny znaczek niż kraj,który prezentuje. Kartka jest faktycznie ładna, ale wysłana choćby wypisana w kopercie ucieszyłaby mnie bardziej, bo mogłabym nakleić sobie znaczek ze Stanów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówka jest bardzo łądna :) Ja sama mam zawsze problem z kartkami które zostały wysłane z innego miejca niż zdjęcie które przedstawiają bo zwyczajnie nie wiem później jak taką kartkę segregować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna pocztówka ale jednak nadawczyni nie okazała się zbyt lotna, zajrzałam na jej profil i nawet kiedyś sama wysłałam do niej pocztówkę. Szkoda iż nie podosłała ci nic z Bristolu,w którym mieszka to bardzo ładne miasto i sama muszę się tam wybrać po jakieś pocztówki. Tak czy siak amerykańska pocztówka jest bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna pocztówka ale jednak nadawczyni nie okazała się zbyt lotna, zajrzałam na jej profil i nawet kiedyś sama wysłałam do niej pocztówkę. Szkoda iż nie podosłała ci nic z Bristolu,w którym mieszka to bardzo ładne miasto i sama muszę się tam wybrać po jakieś pocztówki. Tak czy siak amerykańska pocztówka jest bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pocztówka bardzo ładna, klimatyczna, ale jednak - mimo wszystko - szkoda, że nie została wysłana z US. o wiele ładniej komponowałyby się te królowe i datownik z jakimś angielskim miastem. ja jakiś czas temu dostałam offa z Trynidadu i Tobago... który przedstawiał Koręę Południową. prawie się wtedy popłakałam, bo szansa na kolejnego offa z tego miejsca jest naprawdę nikła...

    OdpowiedzUsuń