13 stycznia 2016

Kartka z konkursu "gadżeciarskiego"


Ostatnio na forum postcrossingowym był organizowany konkurs "gadżeciarski". Założycielka konkursu, Silver napisała, że jest miłośniczką różnych kuchennych gadżetów. Zadaniem było odgadnąć czego jeszcze nie ma w swojej kolekcji. Wśród trafnych odpowiedzi było losowane 10 osób. Wśród nich znalazłam się i ja z odpowiedzią "maszynka do muffinek. A oto moja nagroda. Prześliczna karteczka z serii Jetoy.







Bardzo podoba mi się jetoyowe kociaki i cieszę się, że dostałam tą karteczkę. Jest to moja pierwsza do kolekcji z tej serii i mam nadzieję że nie ostatnia ;)

A tutaj karteczka z moimi kuchennymi gadżetami - kocimi foremkami, które dostałam na urodziny


I przybliżenie na kociaka tańczącego najpewniej taniec hula ;)


Oraz bardzo ładny znaczek i ozdobny "priorytet". Dziękuję :)


17 komentarzy:

  1. Nie moje klimaty, ale gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo kotów, to uwielbiam!
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka, choć nie do końca w moim guście.
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maszynka do muffinek? :D nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! bardzo fajny konkurs, gratuluję wygranej. ja rzadko zaglądam na forum, mimo że w postcrossingu siedzę już kilka lat.
    pocztówka urocza!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lidlu już ze dwa razy widziałam taką :) Choć nie wiem jak dokładnie ma działać. Dziękuję bardzo

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę tego typu pocztówkę! Jest dość zabawna, choć sama takich nie kolekcjonuję. Gratuluję wygranej w konkursie :) W sumie to nie słyszałam o maszynce do muffinek :D Muszę sprawdzić jak to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama o nich nie wiedziałam dopóki kch nie zobaczyłam w Lidlu :p

      Usuń
  6. Ciekawa kartka, taka nieco odjazdowo zwariowana...czy może to wymysł Japończyków? Nie zdziwiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Jetoye :)! Gratuluję wygrania konkursu. Pocztówka jest super, tak samo jak te Twoje foremki *.*

    OdpowiedzUsuń